[vc_row css=”.vc_custom_1591903390666{margin-top: 50px !important;margin-bottom: 30px !important;}”][vc_column][vc_column_text]We begrijpen dat online schoenen kopen op MooieSchoenen.nl nogal wat vragen kan oproepen. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn geven we hier antwoord op de meest gestelde vragen. Vind je hier het antwoord niet? Of is het toch niet helemaal duidelijk? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, onze medewerkers zijn je graag van dienst.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

Omruilen of retourneren

[vc_tta_accordion accordion_hide_first=”1″ css=”.vc_custom_1591903352733{margin-top: 15px !important;}”][vc_tta_section title=”Retourneren” tab_id=”1589186589394-0460a4b1-1df5″][vc_column_text]Als je de bestelde schoenen hebt ontvangen mag je tot 14 dagen na ontvangst beslissen of je ze wil houden. Passen ze niet goed, of toch niet helemaal tevreden met je aankoop? Geen probleem, je kunt je ze eenvoudig retourneren.

De kosten van het retourneren zijn voor de koper. Retourneer je producten altijd in the originele verpakking en vermeldt je order nummer (bijvoorbeeld: #16052). Je kunt je pakketje sturen naar:

Zandbergen Schoenen
Kerkstraat 60
3751 AS
The Netherlands

Bewaar de verzendbon goed, want dit is je bewijs van verzending van je geretourneerde artikel(en)! Zonder dit verzendbewijs kunnen we de goede overkomst van het pakket niet garanderen.

Wij kunnen het bedrag alleen terugstorten wanneer uw pakket bij ons retour is gekomen, of wanneer u kunt aantonen dat u het pakket naar ons retour hebt gestuurd.

LET OP: Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Wanneer uw bestelling beschadigd retour komt, kunnen wij helaas niet het gehele bedrag retourstorten.

Mocht het product ná ontvangst beschadigd zijn, en wilt u de aankoop herzien, dan zijn we genoodzaakt hier een schadevergoeding in rekening te brengen. Dit zal per schadegeval verschillen. Neemt u hiervoor eerst contact met ons op.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ruilen of retourneren in de winkel?” tab_id=”1591903149881-91aa573d-a9d3″][vc_column_text]Ruilen is ook mogelijk in onze winkel in Bunschoten Spakenburg (gratis parkeren). Wanneer je besluit af te zien van de aankoop en niet te ruilen storten wij het aankoop bedrag terug op de rekening. Wij keren echter geen contant geld uit. Voor het retourneren in de winkel worden nooit kosten in rekening gebracht.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ik wil mijn bestelling graag omruilen? Hoe kan ik dit het beste doen?” tab_id=”1591903427729-62903437-28f5″][vc_column_text]Wanneer je na ontvangst van je bestelling denkt liever een andere maat te willen, dan kan je jouw schoenen natuurlijk gewoon omruilen. Dat kan je op twee manieren doen, de snelste manier is de nieuwe maat via de website bestellen. Hierdoor hoef je niet te wachten tot de post jouw retourzending bij ons heeft afgeleverd.
Wil je liever geen nieuwe bestelling plaatsen? Geen probleem! Neem even contact met ons op, dan zetten wij (indien voorradig) een ander paar voor je apart![/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Krijg ik mijn geld terug als ik het artikel retourneer?” tab_id=”1591903615621-1792cf1e-bf10″][vc_column_text]Nadat de retourzending is goedgekeurd, de item(s) dienen ongedragen en in originele staat zijn en voorzien van de originele labels en etiketten, ontvang je een e-mail waarin bevestigd wordt dat het bedrag binnen enkele dagen op de de rekening waarmee je betaald hebt wordt teruggestort.

LET OP: Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Kan een artikel na mijn bestelling toch uitverkocht zijn?” tab_id=”1591903721126-c63504df-3c0a”][vc_column_text]Helaas komt het soms voor dat het door u bestelde artikel gelijktijdig is verkocht. Uiteraard doen wij er alles aan om dit te voorkomen en u het gewenste artikel te leveren.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

Service, garantie en klachten

[vc_column_text]Bij MooieSchoenen.nl willen we niet alleen de mooiste schoenen aanbieden, maar ook de beste service. Kijk hier voor onze garantievoorwaarden en klachtenprocedure, of toets onze betrouwbaarheid bij externe partijen.[/vc_column_text][vc_tta_accordion accordion_hide_first=”1″ css=”.vc_custom_1591903352733{margin-top: 15px !important;}”][vc_tta_section title=”Zit er garantie op mijn bestelling?” tab_id=”1591903766380-95ed02cf-23ab”][vc_column_text]Uiteraard zit er (wettelijke) garantie op je aankopen, hier heb je als consument tenslotte recht op. Wij vinden dat je mooiste schoenen moeten voldoen aan de kwaliteit die je er van mag verwachten. Bij ontvangst moeten de schoenen in perfecte staat zijn en voldoen aan de kwaliteitsnormen die MooiesSchoenen.nl van haar merken verwacht. Mocht de schoen niet aan de verwachte kwaliteit voldoen, dan willen we je vragen een e-mail te sturen naar info@mooieschoenen.nl. Probeer je klacht zo goed mogelijk te omschrijven en foto’s mee te sturen. Wij behandelen jouw klacht binnen drie werkdagen.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Wat valt onder garantie?” tab_id=”1591903766427-a753bf92-2cad”][vc_column_text]Alle schoenen in onze collectie moeten gemaakt zijn van deugdelijk materiaal en mogen geen productiefouten bevatten. Blijkt het materiaal ondeugdelijk, of is de schoen niet goed geproduceerd dan maak je vanzelfsprekend aanspraak op garantie.

Wij geven echter geen garantie op schade door gebruik en kwetsbaarheden die een eigenschap van het gebruikte materiaal zijn. Enkele voorbeelden:
– Applicaties zoals ritsen, bloemetjes op kinderschoenen of een ketting aan een laars, zijn van nature zeer kwetsbaar en kunnen snel beschadigen of zoek raken;
– Bij normaal gebruik raakt de neus van een schoen niet beschadigd. Kies je voor (kinder)schoenen met bijvoorbeeld suède, gelakte of metallic neuzen dan is het risico op beschadiging veel groter dan bijvoorbeeld bij een neus van gevulkaniseerd rubber. Maar ook het stevigste materiaal is nooit onverwoestbaar. Zelfs de sterkste materialen zijn niet bestand tegen schuren langs de straattegels, wrijving bij schommelen of remmen op de fiets met de neus;
– Een duur en luxe materiaal, zoals bijvoorbeeld lakleer of sheepskin van de UGG boots, is niet per definitie stevig. Een eigenschap van het materiaal is dat het al bij lichte wrijving kan scheuren;
– Natuurlijke eigenschappen van materialen, zoal littekens en muggenbeten op plantaardig gelooid leer, zijn bewuste imperfecties die een schoen een uniek karakter geven en geen tekortkoming van het materiaal. (Dierlijke) prints en materiaalbewerking zijn vaak asymmetrisch en niet altijd exact hetzelfde als op een foto. Ook dit is een bewuste productie eigenschap en kan niet als klacht worden gezien;
– Slijtage aan de hiel als gevolg van onzorgvuldig instappen en ‘los’ dragen van een schoen (ingetrapte of beschadigde hielen);
Andere problemen als gevolg van buitengewoon gebruik of slijtage, gebrekkig onderhoud en schade door vocht of andere externe ongebruikelijke invloeden

Iedere klacht zal beoordeeld worden door ons, de volgende gebreken vallen niet onder garantie:

– Normale slijtage van zolen/hakken
– Normale beschadiging/slijtage aan de hiel;
– Kapotte veters door normale slijtage;
– Kale neuzen bij schoenen door slijtage van buitenaf en/of niet onderhouden van het artikel;
– Kale plekken bij schoenen door slijtage van buitenaf en normaal gebruik;
– Beschadigingen door externe invloeden aan de schoen, denk aan chemicaliën, scherpe voorwerpen etc.;
– Pasvormklachten en/of lichamelijke ongemakken zoals blaren, breedte, knelling etc.;
– Het onjuist of extreem intensief gebruik van het artikel. Bijvoorbeeld een hak die afbreekt na een bergbeklimming op pumps valt niet onder de garantie.; (verwerken in het stukje tekst hierboven)[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Mijn schoenen vertonen klachten die onder de garantie lijken te vallen of ik heb een klacht over jullie dienstverlening.” tab_id=”1591903766465-64d14842-603e”][vc_column_text]Wanneer je een klacht hebt over een product of over onze dienstverlening dan kun je contact met ons opnemen. Stuur dan een mailtje naar info@mooieschoenen.nl of neem telefonisch contact op via telefoonnummer 0346-744029. Wanneer je een paar schoenen hebt aangeschaft dat niet aan de verwachte kwaliteit voldoet dan willen we je vragen een e-mail te sturen naar info@mooieschoenen.nl. Probeer je klacht zo goed mogelijk te omschrijven en foto’s mee te sturen. Wij reageren inhoudelijk uiterlijk binnen 3 werkdagen.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Hoe garandeer ik een lange levensduur van mijn schoenen?” tab_id=”1591903766774-92cbd72a-63db”][vc_column_text]Om de levensduur van uw schoenen zo lang mogelijk te houden, is het belangrijk om verzorgingsproducten te gebruiken. Op onze website staat per product beschreven welke onderhoudsvorm gewenst is. Zie hiervoor onze pagina ‘Onderhoud’.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Hoe weet ik of jullie betrouwbaar zijn?” tab_id=”1591903766818-b4301007-164d”][vc_column_text]Winkelen op internet is niet overal even betrouwbaar en veilig. MooieSchoenen.nl vindt het erg belangrijk dat je veilig en betrouwbaar kunt shoppen zonder voor verrassingen te komen staan. Omdat wij het vertrouwen en de ervaringen van onze bestaande klanten graag delen vragen wij de onafhankelijke beoordelingssite ‘TrustPilot’ een week na het plaatsen van uw bestelling onze dienstverlening te beoordelen. Al deze beoordelingen worden gepubliceerd.

Lees de beoordelingen op TrustPilot.

Daarnaast laten wij onze website jaarlijks toetsen door de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie om het ‘Thuiswinkel Waarborg’ keurmerk te mogen dragen. Dit keurmerk staat garant voor een aantal belangrijke voorwaarden voor consumenten die een bestelling plaatsen bij een webwinkel.

Bekijk ons Thuiswinkel Waarborg Certificaat.

Ben je nog steeds niet helemaal overtuigd? Dan heten we je van harte welkom in onze ‘stenen’ winkel in Bunschoten Spakenburg. Daar kan je onze collectie ‘in het echt zien’ en onze goede service in levende lijve ervaren. Klik hier voor de openingstijden.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

Bestellen en betalen

[vc_tta_accordion accordion_hide_first=”1″ css=”.vc_custom_1591903352733{margin-top: 15px !important;}”][vc_tta_section title=”Kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?” tab_id=”1591945970555-79c04a53-5f6b”][vc_column_text]Met jouw account kun je zelf de NAW-gegevens aanpassen. Door in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord kan je de eigen accountgegevens wijzigen. Op verzoek kan onze klantenservice jouw persoonlijke gegevens uit de database verwijderen.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Hoe kan ik betalen?” tab_id=”1591945970617-c7528d7e-edf9″][vc_column_text]Bij MooieSchoenen.nl kan je de bestelling op verschillende manieren voltooien. Onze betaalmethoden zijn:

iDEAL
iDEAL is een bekende, veilige en vertrouwde manier van betalen voor iedereen die gebruikt maakt van internetbankieren bij ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank. Bij een iDEAL bestelling kun je de betaling in de beveiligde omgeving van je eigen bank voldoen. Meer informatie vind je op www.ideal.nl.

Creditcard
Op MooieSchoenen.nl kan je de bestelling afrekenen met een MasterCard of Visa creditcard.

Rembours
Je kan er ook voor kiezen de zending ‘onder rembours’ bij de bezorger van PostNL af te rekenen. Voor het plaatsen van een bestelling onder rembours rekenen wij een bedrag van €15,00 boven op het aankoopbedrag en de eventuele andere bezorgkosten. Het bestellen onder rembours is alleen mogelijk binnen Nederland.

Vooruitbetaling
Mocht je de betaling liever zelf overschrijven naar onze rekening (bijvoorbeeld via internetbankieren, acceptgiro of een betaling vanuit het buitenland) dan kun je gebruik maken van de betalingsoptie ‘Vooruitbetaling’. Wij sturen je een email met daarin een ordernummer en bankrekeningnummer (ook het internationale ‘IBAN nummer) zodat je de betaling op een door jou vertrouwde manier kan plaatsen. Zodra wij de betaling hebben ontvangen worden de schoenen naar je toe gestuurd.
Let op! Als het bedrag 7 dagen na het plaatsen van de order nog niet op onze rekening staat, wordt de order geannuleerd.

Bancontact – Mister Cash
Ben je in het bezit van een bankrekening in België? Dan kan je met Bancontact – Mister Cash je schoenen direct veilig online betalen. Mister Cash werkt ‘realtime’, als je de bestelling hebt afgerond kunnen we hem  direct in behandeling nemen. Ook voor Mister Cash geldt dus: Op werkdagen voor 15.00 besteld, dezelfde dag verzonden.

Maestro
Als jouw Maestro betaalpas geschikt is voor betalen via internet kan je met je Maestro betaalpas gemakkelijk jouw bestelling gemakkelijk voltooien. Maestro is realtime, das alle bestellingen die wij op werkdagen voor 15.00 ontvangen gaan dezelfde dag de deur uit!

Giropay
Giropay is de meest gebruikte betaalmethode in Duitsland en wordt ondersteund door de volgende banken: Sparkassen, Postbank, Volksbanken Raiffeisenbanken, MLP, Cronbank, Readybank, CVW Privatbank, PSD Bank. Giropay is realtime, dus alle voltooide betalingen die op werkdagen voor 15.00 uur worden gedaan, verzenden we dezelfde dag.

SOFORT Banking
SOFORT Banking is een veel gebruikte betaalmethode voor klanten uit België, Duitsland, Oostenrijk, Spanje, Italië, Frankrijk en Polen. SOFORT Banking (voorheen bekend als DIRECTebanking) werkt met realtime betalingen, dus wanneer je op werkdagen voor 20.00 uur besteld, wordt je bestelling de zelfde dag verzonden.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ik heb een actiecode. Hoe kan ik hier gebruik van maken?” tab_id=”1591945970705-2114ad62-ef8a”][vc_column_text]Als je een actiecode van ons hebt ontvangen kan je die verzilveren door de exacte code bij het veld ‘Actiecode’ in te vullen op de overzichtspagina van het winkelmandje. Er kan nooit meer dan één actiecode tegelijk gebruikt worden.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Hoe zie ik of mijn bestelling is gelukt?” tab_id=”1591945970809-fed61764-5564″][vc_column_text]Zodra de bestelling volledig is afgerond ontvang je op het opgegeven e-mailadres een orderbevestiging. Zodra de bestelling is verzonden ontvang je ook een traceercode waarmee de zending eenvoudig te volgen is in het logistieke proces van PostNL.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Hebben jullie ook een winkel en kan ik mijn bestelling daar ook afhalen?” tab_id=”1591945970883-ab96e8ea-0c19″][vc_column_text]Ja, wij hebben drie winkels met elk een eigen karakter. De dames en heren kunnen terecht in onze ‘Wicor Telkamp Modeschoenen’ winkel. Voor de kids die hun eerste stappen gaan zetten (tot en met maat 28) kan je terecht in de ‘Wicor Telkamp Mini’. De grotere maten kinderschoenen zijn te vinden in de ‘Wicor Telkamp Junior’. Je bent uiteraard van harte welkom voor een bezoek aan onze winkels. Voor meer informatie over onze winkels klik je hier.

Als je er voor kiest de bestelling in de winkel af te halen (dit kan je aangeven bij het afronden van de bestelling) zetten wij de bestelling klaar in onze winkel ‘Zandbergen Schoenen’ aan de Kerkstraat 60 in Bunschoten-Spakenburg.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ik kom niet uit Nederland en heb geen creditcard. Kan ik mijn bestelling per overschrijving betalen?” tab_id=”1591951592032-40d5c784-8c10″][vc_column_text]Wanneer je geen beschikking hebt over iDEAL of een creditcard en de bestelling buiten Nederland wil laten bezorgen, dan kan je gebruik maken van de betalingsmogelijkheid ‘Vooruitbetaling’. Je ontvangt van ons dan een email met de benodigde gegevens.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Hoe plaats ik een bestelling?” tab_id=”1591951612440-5b8c9893-2153″][vc_column_text]Bestellen bij MooieSchoenen.nl is eenvoudig. Je kunt ervoor kiezen om schoenen eerst te selecteren, of om meteen in te loggen met jouw account en dan te gaan shoppen. Vervolgens ga je naar het winkelmandje om zo de bestelling af te ronden.

  1. Plaats het artikel of de artikelen in het winkelmandje;
  2. Wanneer je klaar bent met winkelen controleer je de bestelling;
  3. Vervolgens ga je de bestelling afronden;
  4. Controleer de persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig het afleveradres;
  5. Wanneer alle gegevens correct zijn en je akkoord gaat met de voorwaarden vink je het vakje aan en klik je op betalen en rond je de bestelling af;
  6. Je wordt per email op de hoogte gehouden van de status van jouw bestelling.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Kan ik mijn order nog wijzigen of annuleren?” tab_id=”1591951660172-108be44f-ed81″][vc_column_text]Dat ligt eraan in hoeverre de bestelling al is afgehandeld. Omdat wij onze bestellingen razendsnel verwerken en verzenden kan het zijn dat een wijziging of annulatie te laat komt. Wanneer je een wijziging of annulatie wil doorgeven adviseren wij zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen dan ons uiterste best doen je zo goed mogelijk van dienst te zijn.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Zijn jullie prijzen inclusief BTW?” tab_id=”1591951691872-ec34052c-d7c8″][vc_column_text]Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief 21 procent BTW.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Hoelang kan ik iets in mijn ‘wishlist’ laten staan?” tab_id=”1591951718116-e8566fe6-f87a”][vc_column_text]Zolang je wenst, maar ons advies is: If you can’t stop thinking about it.. Buy the shoes![/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Kan ik mijn bestelling in jullie winkel ophalen?” tab_id=”1591951845011-41c81c86-ed32″][vc_column_text]Dat is geen enkel probleem. Tijdens het afronden van de bestelling kan deze keuze worden aangevinkt.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

Bezorging

[vc_column_text]Alles over de bezorging van de bestelling. We doen ons best om orders te bezorgen in 1 tot 3 werkdagen. Stuur ons een mailtje (info@mooieschoenen.nl) als je de precieze datum van de levering van je bestelling wilt weten.[/vc_column_text][vc_tta_accordion accordion_hide_first=”1″ css=”.vc_custom_1591903352733{margin-top: 15px !important;}”][vc_tta_section title=”Tijd om te bezorgen” tab_id=”1591960865464-bb3edeec-937d”][vc_column_text]We doen ons best om orders te bezorgen in 1 tot 3 werkdagen. Stuur ons een mailtje (info@mooieschoenen.nl) als je de precieze datum van de levering van je bestelling wilt weten.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Uw bestelling reserveren bij ons in de winkel?” tab_id=”1591960865532-0aa2d0db-1244″][vc_column_text]Wij laten per email weten wanneer de bestelling klaar staat voor u.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Kan ik mijn bestelling ook in jullie winkel afhalen?” tab_id=”1591960865619-c5aa9768-3736″][vc_column_text]Ja, dat is geen enkel probleem. Bij het afronden van de bestelling kan je kiezen voor de verzendmethode ‘Afhalen in winkel’. Omdat de administratieve afhandeling van een internetbestelling iets langer duurt, liggen de schoenen nog niet gelijk voor je klaar. Wij maken de bestelling voor je gereed in ons centrale magazijn en sturen een email als de schoenen voor je klaar liggen in de winkel.
Als je de bestelling voor 16.00 geplaatst hebt, liggen de schoenen in de regel de volgende dag dat de winkel open is vanaf 12.00 voor je klaar. Klik hier voor de openingstijden en adres van onze winkel.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Hoe laat komt mijn bestelling?” tab_id=”1591960865708-3ab7c289-5604″][vc_column_text]Als wij de schoenen verzonden hebben ontvang je een track and trace email met daarin een verwijzing naar de website van PostNL waar meer informatie wordt gegeven over de bezorging van het pakket. PostNL doet een voorspelling van het tijdstip dat de postbode langskomt. Let op! Dit tijdstip is indicatief en kan afwijken. Aan de voorspelling kunnen geen rechten worden ontleend![/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?” tab_id=”1591960865789-b33661e7-d12d”][vc_column_text]Bestellingen voor Nederland, Duitsland en België boven de €50,- worden gratis bezorgd. Bij bestellingen onder dit bedrag kost het laten bezorgen van jouw bestelling €4,95. Voor een overzicht van de verzendkosten naar andere landen en bestellingen onder de €50,- , zie hieronder:

Verzendkosten

Alle bestelling boven de 50 euro worden gratis naar Nederland, België of Duitsland verzonden. Een iets uitgebreider overzicht van de overige landen vind je hieronder. Let op: de kosten voor het retour vanuit buiten Nederland zijn altijd voor rekening van de klant!

NEDERLAND GRATIS bij bestellingen vanaf € 50,00 (daaronder €4,95)
BELGIE
GRATIS bij bestellingen vanaf € 50,00 (daaronder €5,95)
DENEMARKEN € 20,00
DUITSLAND
GRATIS bij bestellingen vanaf € 50,00 (daaronder €5,95)
FINLAND € 20,00
FRANKRIJK € 20,00
HONGARIJE € 20,00
ITALIE € 20,00
LUXEMBURG € 20,00
OOSTENRIJK € 20,00
POLEN € 20,00
SLOVENIE € 20,00
SLOWAKIJE € 20,00
SPANJE € 20,00
TSJECHIE € 20,00
VERENIGD KONINKRIJK € 20,00
ZWEDEN € 20,00

Wij versturen niet naar overige landen buiten het bovenstaande schema.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Wie bezorgt mijn schoenen?” tab_id=”1591961324299-a03d373b-9a0e”][vc_column_text]Onze bestellingen worden in Nederland bezorgd door de pakkettendienst van PostNL (voorheen TNT post). Zendingen die buiten Nederland worden bezorgd gaan via de Europese partners van PostNL, dit verschilt per land.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?” tab_id=”1591961353667-ed358ad5-4e41″][vc_column_text]Als je tijdens de bezorging van uw pakket niet thuis bent, laat de postbode een ‘Kennisgeving’ achter dat hij is langs geweest. Met de kennisgeving kun je eenvoudig via internet aangeven wanneer je het pakket alsnog wenst te ontvangen, of het pakket op een afhaallocatie (postkantoor) laten brengen. Deze dienst van PostNL heet ‘Mijn Pakket’. Als je geen gebruik maakt van deze dienst, zal de postbode de volgende werkdag nog eens proberen het pakket aan te bieden. Wanneer ook deze poging niet lukt, ontvang je een briefje in de bus waar opstaat dat het pakket naar een afhaallocatie (postkantoor) wordt gebracht. Hierop vind je ook het adres van het postkantoor. Het pakket wordt niet bij de buren afgeleverd, mocht je dit wel willen dan kun je dit aangeven in de opmerking van de bestelling.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Wordt mijn pakket bij de buren afgegeven als ik er niet ben?” tab_id=”1591961481760-b353ee01-3412″][vc_column_text]Nee. Wij geven de postbode altijd de instructie het pakket alleen op het afleveradres aan te bieden. Daarnaast dient er getekend te worden voor ontvangst. Wij kiezen hiervoor omdat er dan geen onduidelijkheid kan ontstaan waar het pakket is. De ervaring leert dat fouten bij de bezorging met deze instructie zeer zeldzaam zijn en vermissingen bijna nooit voorkomen. Wil je toch dat het pakket bij de buren afgeleverd kan worden? Geef dit dan aan bij de opmerkingen tijdens het afronden van uw bestelling. Let op! Als je er voor kiest burenlevering toe te staan is het risico dat het pakket na de bezorging vermist raakt voor uw eigen rekening! Je kan bij het afronden van de bestelling het adres van de buren natuurlijk ook als ander aflever adres opgeven.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Bezorgen jullie ook op zaterdag?” tab_id=”1591961502657-847fec3f-8d38″][vc_column_text]Ja. De pakketten die wij op vrijdag verzenden worden normaal gesproken zaterdag bezorgd.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Kan ik mijn schoenen ook op het postkantoor ophalen?” tab_id=”1591961514959-a5ea95b5-f8ac”][vc_column_text]Ja zeker, selecteer tijdens het afrekenen bij Bezorgwijze de optie “Afhalen PostNL vestiging (PakJeGemak)” om het pakket bij een PostNL locatie bij jou in de buurt te laten afleveren.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

Collectie, voorraad en sale

[vc_tta_accordion accordion_hide_first=”1″ css=”.vc_custom_1591903352733{margin-top: 15px !important;}”][vc_tta_section title=”Ik kan mijn maat niet kiezen. Hebben jullie die nog wel op voorraad of komt die nog binnen?” tab_id=”1591961595535-70e2b0c5-3f9d”][vc_column_text]Bij je favoriete artikel in de juiste maat kun je jouw e-mailadres achterlaten en zodra het item eventueel opnieuw aanwezig is ontvang je automatisch een bericht! Uiteraard is het altijd mogelijk dat je schoen niet meer op voorraad komt, wil je dit even zeker weten? Neem dan contact op via info@mooieschoenen.nl. In de meeste gevallen geldt op=op.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Hoe weet ik of schoenen groot/klein vallen?” tab_id=”1591961595644-a08a6525-741b”][vc_column_text]Zodra schoenen geleverd worden verzamelen wij zo snel mogelijk informatie over de pasvorm. Zodra duidelijk wordt dat de pasvorm van de schoen afwijkt van een ‘normale’ pasvorm vermelden wij dit in de beschrijvende tekst bij onze schoenen.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Kan ik mijn bestelling ook in jullie winkel ophalen?” tab_id=”1591961595743-67952f04-aa1e”][vc_column_text]Ja, dat is geen enkel probleem. Bij het afronden van de bestelling kan je kiezen voor de verzendmethode ‘Afhalen in winkel’. Wij laten dan per email weten wanneer de bestelling klaar staat. Klik hier voor de openingstijden en adres van onze winkel.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Is de webshopcollectie hetzelfde als de winkelcollectie?” tab_id=”1591961595842-66ca9c86-fdd7″][vc_column_text]Niet altijd. De online artikelen zijn altijd verkrijgbaar in onze winkel. Wilt u weten of wij een artikel in de winkel hebben die niet op de webshop te vinden is. Neem dan rechtstreeks contact op met de winkel of raadpleeg onze collega’s van de klantenservice. Bereikbaarheidsinformatie van de winkel vind je hier.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Wanneer begint de uitverkoop?” tab_id=”1591961595937-30904946-ec5e”][vc_column_text]Over de datum dat een uitverkoop of afprijzing plaats vindt doen wij vooraf geen uitspraken. De medewerkers van onze winkel en klantenservice worden hiervan vooraf ook niet op de hoogte gebracht. Het begin van de uitverkoop, de merken die worden afgeprijsd en de kortingspercentages zijn allemaal afhankelijk van de verkoop en restvoorraden en daarmee nooit vanzelfsprekend.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ik heb kortgeleden mijn bestelling ontvangen en nu zijn er artikelen afgeprijsd, heb ik recht op verrekening?” tab_id=”1591961596038-1e71b3d7-916f”][vc_column_text]Nee. Een afprijzing of opruiming van seizoensrestanten vindt plaats omdat een product in het ‘normale verkoopseizoen’ niet is verkocht en wordt daarom tegen een verlaagde prijs aangeboden.

Helaas kunnen wij niet op voorhand bepalen wanneer onze uitverkoop van start gaat of wanneer de collectie verder afgeprijsd wordt, waardoor wij hiervoor geen garantie kunnen bieden.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

Privacy en cookies

[vc_column_text]De privacy van onze klanten en bezoekers vinden wij erg belangrijk. We hebben maatregelen getroffen om dit te beschermen. Om het bezoek aan onze website zo aangenaam mogelijk te maken, maken wij gebruik van cookies.[/vc_column_text][vc_tta_accordion accordion_hide_first=”1″ css=”.vc_custom_1591903352733{margin-top: 15px !important;}”][vc_tta_section title=”Welke maatregelen nemen jullie om mijn privacy te beschermen?” tab_id=”1591961824373-2fcf87b2-6d0d”][vc_column_text]Om de privacy van onze klanten en bezoekers te waarborgen maken we gebruik van een beveiligde SSL verbinding wanneer persoonlijke of betalingsgegevens worden verstuurd. Kijk voor meer informatie op onze privacy pagina.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Maken jullie gebruik van cookies en zo ja, waarom?” tab_id=”1591961824487-f12db23e-268c”][vc_column_text]Ja, MooieSchoenen.nl maakt gebruik van cookies. Om de beveiligde kassaomgeving soepel te laten werken zijn cookies nodig. Daarnaast brengen wij graag het surfgedrag van onze klanten in het algemeen om een goed beeld te krijgen van de bezochte pagina’s, navigatie gebruik en functionaliteiten van onze website. Dit doen wij met het doel de gebruikservaring en inhoud van de website en nieuwsbrief te kunnen verbeteren en daarmee goed aan te laten sluiten op de wensen van de consument.
Wij maken ook gebruik van cookies van externe partijen om de functionaliteit van social media (Instagram, Facebook en Twitter) beter te integreren en analytische gegevens te vergaren (Google Analytics).[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Wat zijn cookies?” tab_id=”1591961824595-4d7b3293-ee18″][vc_column_text]Een cookie is een klein tekstbestand dat op de computer wordt geplaatst, waarmee informatie over het bezoek aan een website kan worden opgeslagen. Het kan hier gaan om bijvoorbeeld login gegevens en informatie over de producten die zijn bekeken. Cookie bestanden zijn veilig.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

Navigation
Close

Uw winkelwagen

Close

Verlanglijst

Great to see you here !

A password will be sent to your email address.

Je persoonlijke gegevens worden gebruikt om je ervaring op deze site te ondersteunen, om toegang tot je account te beheren en voor andere doeleinden zoals omschreven in onze privacybeleid.

Already got an account?

Close

Categories

Open chat
Heeft u een vraag of zoekt u iets specifieks? Stuur een foto van uw outfit en wij zoeken de juiste schoenen!